مقالات

شاسي استپ اضطراري قفل شو قرمز کششی 

شاسي استپ اضطراري قفل شو قرمز کششی

 

یکی از انواع شاسی استپ اضطراری است که برای توقف ناگهانی حرکت ماشین آلات و قطع برق سیستم در مواقع اضطراری استفاده می شود. وجود شاسی اضطراری در مدارهای الکتریکی بسیار مهم است زیرا که می تواند با قطع برق از آسیب‌ها و جراحات ناشی از اشکالت فنی جلوگیری کند. این نوع شاسی برق را به صورت دائمی قطع می‌کند و برای راه اندازی دوباره آن باید به صورت دستی و توسط اپراتور شاسی تغییر وضعیت داده شود.

شاسي استپ اضطراري قفل شو قرمز کششی  ، یک شاسی قفل شو کششی است، به این معنی که برای فعال شدن باید کشیده. شاسی قابلیت قفل شدن دارد و با کمک فلش های روی شاسی می توانید آن را قفل کنید، قابلیت قفل شدن  به جلوگیری از فعال شدن تصادفی مدار کمک می کند.

این شاسی دارای یک بدنه آلومینیومی بادوام و یک دکمه قرمز بزرگ است که به راحتی قابل مشاهده و فشار دادن است. این شاسی همچنین دارای یک کنتاکت ایمنی است که در صورت فعال شدن شاسی، سیگنالی را به دستگاه ارسال می کند.

 

ویژگی های ظاهری:

یک شاسی استپ اضطراری قابل اعتماد و بادوام است که می تواند از افراد و سیستم محافظت کند. کاربردهای زیادی دارد از جمله انواع صنایع غذایی، دارویی و تولیدی. دکمه قفل دار قطع اضطراری کشویی قرمز نوع خاصی از دکمه قطع اضطراری است که دارای چند ویژگی کلیدی است:

 

  • بدنه آلومینیومی بادوام
  • دکمه قرمز بزرگ
  • کنتاکت ایمنی
  • دکمه های قطع اضطراری به طور جهانی برای شناسایی آسان در مواقع اضطراری به رنگ قرمز استاندارد شده اند.
  • برخلاف دکمه های قطع اضطراری معمولی، این نوع برای فعال شدن به عمل کشیدن نیاز دارد. این می تواند در مواردی که نگرانی در مورد فعال شدن تصادفی با ضربه زدن به دکمه وجود دارد مفید باشد.
  • دکمه قطع اضطراری کشویی قفل دار دارای مکانیزمی است که از بازنشانی تصادفی دکمه جلوگیری می کند. این می تواند در مواردی که راه اندازی مجدد ماشین آلات بدون مجوز مناسب می تواند خطرناک باشد مفید باشد.

 

 

 

این دکمه ها به طور معمول در محیط های صنعتی روی ماشین آلاتی استفاده می شوند که در صورت عدم توقف فوری می توانند خطر جدی ایمنی برای اپراتورها ایجاد کنند. آنها همچنین در برخی از وسایل تفریحی سیستم های که احتمال  بالقوه خطر را دارند کاربردی است.

شاسی امرجنسی قفل شو کششی ایتون M22-PV/K01پوش باتون و کلیدسلکتوری

SPECIFICATION

نوع سوئیچکششی- امرجنسی
قطر22 mm
سریM22 series
رنگR قرمز
درجه حفاظتیIP66 rating
سازندهEATON co
ویژگی– –
پوزیشن2 position
نوع سوئیچقفل شو کششی امرجنسی
قطر22 mm
سریM22 series
رنگR قرمز
درجه حفاظتیIP67 rating

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *